Regulamin Basenu

  • 1. Pływalnia jest obiektem Punktu Rekreacji hotelu MERCURE Gdynia w Gdyni przy ul. Armii Krajowej 22. Wymiary niecki basenu : długość 25 m, szerokość 12,5 m, głębokość od1,2 do 2,0 m.
  • 2. Pływalnia czynna jest :
    • poniedziałek - piątek -w godz. 8.00 do 21.00
    • sobota, niedziela - w godz. 9.00 do 21.00
  • 3. Z pływalni można korzystać:
    • - grupowo – osoby biorące udział w zajęciach prowadzonych przez uprawnionego instruktora
    • - indywidualnie :
      • - dorośli umiejący pływać
      • - dzieci od 3 lat ,
      • - dzieci do 7 lat tylko pod opieką osoby dorosłej w wodzie,
      • - dzieci do 12 lat za okazaniem leg. szkolnej pod opieka osoby dorosłej
      • - lub po okazaniu karty pływackiej,
      • - goście hotelowi – bezpłatnie , poza kolejnością.
  • 4. Wstęp na obiekt mają osoby posiadające kartę pobytu hotelu, bilet jednorazowy, karnet wstępu lub podpisaną umowę współpracy z Punktem Rekreacji.
  • 5. Zakup biletu lub karnetu jest jednoznaczny z akceptacją regulaminu pływalni Punktu Rekreacji.
  • 6. Uczestnicy zajęć zorganizowanych oraz goście hotelowi mają pierwszeństwo wejścia.
  • 7. Personel Punktu Rekreacji wpuszczając gościa na obiekt ma prawo zażądać zastawu /dokument, kaucja / za kluczyk do szafki na garderobę. Zagubienie kluczyka wiąże się z opłatą za wymianę zamka w wysokości 30 zł.
  • 8. Uczestnicy zajęć zorganizowanych wchodzą do szatni 15 min. przed rozpoczęciem zajęć i opuszczają szatnie najpóźniej 15 min. po zakończeniu zajęć.
  • 9. Uczestnicy zajęć zorganizowanych wchodzą do wody jednocześnie pod opieką instruktora, który ma obowiązek sprawdzić stan liczbowy grupy oraz higienę osobistą i stan zdrowia uczestników zajęć. Maksymalna ilość uczestników zajęć przypadających na jednego instruktora wynosi 15 osob. Maksymalnie 8 osób na torze.
  • 10. Ratownik pełniący dyżur wspólnie z instruktorem sprawuje nadzór nad bezpieczeństwem uczestników zajęć.
  • 11. Organizator zajęć odpowiada za zachowanie się uczestników na obiekcie, przestrzeganie regulaminu i stosowanie do zaleceń ratownika i personelu obiektu. Po zakończeniu pracy prowadzący zajęcia porządkują i dezynfekują sprzęt pływacki użyty w czasie zajęć.
  • 12. Kierownik pływalni może kontrolować zajęcia i w razie uchybień nakazać ich poprawienie lub rozwiązać umowę współpracy.
  • 13. Na pływalni obowiązuje :
    • - noszenie czystego stroju kąpielowego w dowolnym kolorze,
    • - dokładne umycie całego ciała mydłem przed wejściem do wody,
    • - poruszanie się po szatni, natryskach i pływalni w klapkach .
    • - przejście przez brodzik dezynfekujący stopy,
    • - dezynfekcja sprzętu przyniesionego na obiekt .
  • 14. Na pływalni obowiązuje zachowanie porządku , czystości, spokoju i ciszy oraz podporządkowanie się nakazom ratownika.
  • 15. Nadzór nad przestrzeganiem regulaminu i bezpieczeństwem pływających sprawuje ratownik
  • 16. Akcją ratowniczą i ewakuacyjną na pływalni kieruje dyżurny ratownik
  • 17. Ratownikami są osoby noszące białe lub czerwone koszulki z napisem „ RATOWNIK „
  • 18. Korzystania z basenu zabrania się osobom :
    • - w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych używek,
    • - nie korzystającym z prysznica przy użyciu mydła,
    • - ze zmianami skórnymi,
    • - z plastrami i bandażami,
    • - dotkniętym chorobami zakaźnymi , skórnymi, układu krążenia i układu oddechowego,
    • - cierpiącym na zaburzenia równowagi i uczulonym na środki dezynfekcyjne w tym na podchloryn sodu.
  • 19. Osoby znajdujące się w złym stanie zdrowia lub w ciąży powinny korzystać z basenu ze szczególną ostrożnością , stosownie do ich stanu zdrowia i powiadomić ratownika przed wejściem do wody o stanie swojego zdrowia. Punkt Rekreacji nie ponosi odpowiedzialności za skutki zdrowotne spowodowane korzystaniem z basenu przez te osoby.
  • 20. Wszelkie skaleczenia, urazy oraz pogorszenia samopoczucia należy zgłaszać niezwłocznie do ratownika.
  • 21. Korzystającym z pływalni nie wolno powodować sytuacji zagrażających bezpieczeństwu osób tam przebywających. W szczególności nie wolno :
    • - pozostawiać dzieci do 12 lat bez opieki,
    • - skakać do wody bez zgody ratownika,
    • - biegać , hałasować,
    • - palić papierosów, spożywać alkoholu,
    • - naruszać porządku publicznego, niszczyć wyposażenie obiektu,
    • - zanieczyszczać pomieszczeń obiektu oraz wody,
    • - żuć gumy na terenie hali basenowej lub podczas pływania,
    • - używać sprzętu ratowniczego niezgodnie z przeznaczeniem,
    • - używać opakowań szklanych,
    • - nosić biżuterii w wodzie
    • - przebywać w obuwiu zewnętrznym w szatni, toalecie, pod prysznicami i na terenie hali basenowej,
    • - wprowadzać zwierząt.
  • 22. Osoby niszczące sprzęt Punktu Rekreacji , zanieczyszczające obiekt, a w szczególności wodę, poniosą odpowiedzialność materialną / zgodnie z art.415 k.c. /. Za szkody spowodowane przez nieletnich odpowiadają rodzice lub opiekunowie.
  • 23. Za rzeczy wartościowe pozostawione w szatni oraz w szafkach na garderobę ,a nie oddane na przechowanie do depozytu w recepcji Punktu Rekreacji , właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności.
  • 24. Wszystkie osoby korzystające z pływalni zobowiązane są do przestrzegania niniejszego regulaminu oraz poleceń ratownika.
  • 25. Osoby naruszające porządek publiczny lub przepisy regulaminu będą usuwane z pływalni bez zwrotu uiszczonej wcześniej opłaty. Jednocześnie sprawa będzie kierowana na drogę postępowania o wykroczenie.
  • 26. Za zdarzenia i wypadki spowodowane nie przestrzeganiem niniejszego regulaminu Punkt Rekreacji nie ponosi odpowiedzialności.
  • 27. Skargi i wnioski należy zgłaszać kierownikowi obiektu.

Regulamin Zatwierdził Kierownik Punktu Rekreacji

Parking hotelowy

OPŁATA ZA PARKING DLA KORZYSTAJKĄCYCH Z OBIEKTU 5 ZŁ. ZA GODZ.